9 Agustus 2008

Gilee Cing! Tadi malem gue ngeliat acara pembukaan Olimpiade Beijing di TVRI. Emang bener spektakuler ame fantastis. Dari sisi jumlah peserta atraksinye, penyalaan obor, teknologi multimedia untuk pertunjukan tayangannye di “sekujur” stadion Sarang Burung nye, orkestrasi sebagai backsound nye, ditambah Presiden/Raja/PM/Kepala Pemerintahannye nyang hadir…wuuuiiiih komplit banget. Belon petasan atau kembang api nye …megah banget. Permainan tata lampu, bukan maen pencahayaannye. Kalo ngeliat begitu Cina emang udeh modern banget sih.

Tapi entar dulu…., ade hal-hal nyang perlu kite bahas same2. Entar deh dikesempatan nge-blog nyang akan dateng ye.

Tag: , , , , , , ,

Satu Tanggapan to “9 Agustus 2008”

  1. Olimpiade Beijing 2008 Says:

    uapacara pembukaan Olimpiade Beijing memang spektakuler, apalagi aksi pembakaran obor di akhir acara. Wow, kereen.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s


%d blogger menyukai ini: