Bakmi Merah Putih

Daripade ngomongin nyang berat-berat. Daripade nonton tayangan berita siang di tipi nyang isi beritanye serem-serem, dari cerita si sadis Ryan sampe berita pembunuhan dimane-mane, ampir tiap ari ade lagi, meningan kite nangkringin tayangan kuliner Trans TV. Acare itu sesudah berita Jelang Siang. Kali enni nyang disorot tentang Mie Merah Putih di satu warung di Betawi. Tepatnye di daerah Jl. Kartini. Nyang punya sekaligus nyang jadi juru masaknye orang Cina. Emang sayang juga sih, kagak ade informasi, makanannye halal ape kagak.

Nyang unik, sesuai namenye, mie merah putih… emang diye bilang dalam rangke HUT Kemerdekaan RI juga, ibarat kate bendera merah putih. Mie jadi berwarna merah putih belang gitu. Naaa….nyang enni niii, bagian merah nye emang berwarna merah. Katenye kagak pake pewarna buatan atau bahan laen nyang berbahaye untuk manusia, ibaratnye dijamin aman dah. Diye ngomong begitu karena nyang bikin mie diye sendiri. Setiap ari diye produksi sendiri. Mie punye tekstur lebih gede daripade mie biase en katenye lebih lembut gitu.

Cara ngebuat mie nyang bagian berwarne merah dikasih tau ame si engkoh nyang punye en jadi juru masaknye. Ternyate bahan pe “merah” nye dari buah bit nyang emang berwarne merah tua. Buah bit di blender setelah dicampur garem secukupnye. Udeh gitu, blenderan buah bit tadi dituang ke adonan tepung bahan baku mie. Diulek-ulek dan setelah menyatu warna merah nye ame adonan tepung, dimasukin ke alat pembuat mie dalam bentuk lempengan gitu. Tiap lembar lempengan mie merah dilapis ke atas lembar lempengan mie putih en dimasukin lagi ke alat pembuat mie lempengan tadi. Setelah jadi lempengan campuran warna merah bagian atas mie en putih di bagian bawah mie, terakhir dipotong-potong sebesar mie kering dengan dimensi terserah si engkoh. Taarrraaaa……jadi deh mie warna merah putih. Tinggal dikukus di kuah, jadi dah Bakmi Merah Putih siap disantap en mantap.

Tag: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s


%d blogger menyukai ini: